.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در ۴ شهر مازندران
ماموران نیروی انتظامی تجهیزات تولید ارز دیجیتال را در شهر‌های رامسر، جویبار، کلاردشت و عباس آباد کشف کردند.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مجتبی خانپور سرپرست انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر بهره برداری از تجهیزات تولید ارز دیجیتال از سوی فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ خانپور گفت: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازدید از محل فعالیت وی ۱۲ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.
کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال از سوی فردی در کارگاه پرورش ماهی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان با حضور در محل ۱۹ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به همراه متعلقات آن به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ جعفری با اشاره به دستگیری یک متهم در رسیدگی به این پرونده، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در کلاردشت

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تولید و استخراج ارز دیجیتال موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی متهم خبر داد و افزود: ضمن هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از منزل نامبرده تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.
توقیف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در عباس آباد

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه چوب بری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهم ۱۱ دستگاه رمز ارز دیجیتال با متعلقات کامل آن کشف کردند.

سرهنگ افضلی با بیان اینکه ارزش تقریبی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کشف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.